معرفی خدمات پس از فروش شرکت آریان تجارت شرق
ارائه محصولات با کیفیت و جلب رضایت مشتریان، همواره سرلوحه کلیه اقدامات و فعالیت‌های شرکت آریان تجارت شرق به عنوان اولین و بزرگترین تولیدکننده محصولات روشنایی در کشور قرار دارد. از جمله ویژگی‌هایی که شرکت آریان تجارت شرق را در ارائه این خدمت به مشتریان محترم متمایز می‌نماید، شامل موارد زیر می‌باشد:
  • کیفیت مناسب محصولات
  • پاسخگویی به موقع به مشتریان جهت گارانتی و رسیدگی به محصولات مرجوعی در جهت تضمین رضایت مشتریان
  • قابل اعتماد و واقعی بودن گارانتی محصولات و تعهد نسبت به انجام خدمات گارانتی و تعویض محصولات در مراکز سراسری

    شرایط گارانتی محصولات

    شرایط گارانتی محصولات آریان تجارت شرق به شرح جدول زیر می‌باشد:

    مواردی که شامل گارانتی می‌شود

    1

    لامپ سوخته.

    2

    افت شدید نور نسبت به نور اولیه (به طوری که درمقایسه با المپ نو بطور محسوس قابل مشاهده باشد)

    3

    جدا شدن سرپیچ از حباب بدون هیچ دست کاری

     4 لرزش نور یا ایجاد حالت چشمک زن
     5

    لامپ نیمه روشن

    مواردی که شامل گارانتی نمی‌شود

     1

    لامپ سالم.

    2

    مخدوش بودن تاریخ تولید یا انقضا مندرج روي لامپ یا اتمام تاریخ گارانتی

     3

    عیوب فیزیکی و خسارتهای مکانیکی مانند دستکاری المپ ، وارد شدن ضربه به قسمت های مختلف محصول که باعث شکستگی یا فرورفتگی و سوراخ در بدنه و قسمتهای دیگر محصول شده باشد.

    4

    صدمات ناشی از استفاده در محیط های غیراستاندارد نظیر گردو غبار شدید ، محیط های اسیدی ، محفظه بسته ، محیط های با رطوبت بالا و..

     5

    صدمات ناشی از نوسانات برق

    توجه: 1. در صورتی که تاریخ ضمانت محصول بر روی جعبه درج شده باشد، لطفاً جعبه را نزد خود نگه داشته و در هنگام تعویض به فروشنده تحویل نمایید.

    توجه: 2. شرکت آریان تجارت شرق در قبال ارائه خدمات گارانتی هزینه اجرت دریافت نمی‌نماید و فروشندگان حق دریافت حق‌الزحمه از مشتری را ندارند.


    مدت گارانتی محصولات

    حداکثر مدت زمان تحت پوشش خدمات گارانتی، برای لامپ‌های LED ال‌ای‌دی و محصولات هوشمند 1 سال (12 ماه) و برای چراغ‌های LED ال‌ای‌دی (18 ماه) از تاریخ خرید محصول می‌باشد.

    تاریخ اتمام گارانتی محصولات تا پایان ماه درج شده بر روی بدنه محصول می‌باشد.

    چگونگی ارائه خدمات گارانتی و ارتباط با مشتریان

    در صورت شامل گارانتی بودن محصول مطابق با شرایط اعلام شده، مشتریان محترم می‌توانند با در اختیار داشتن فاکتور خرید به مراکز خریداری شده کالا مراجعه و نسبت به دریافت خدمات گارانتی و تعویض محصول اقدام نمایند.